Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Frida - 19 maj 2012 23:41

Hei hei.


Tänk om man hade möjligheten att skriva boken att vara rabiessmittad. Stackare som kan göra det. Antar att man måste haft rabies för att kunna skriva en sådan bok. Och det är inget man vill ha. Bland så mycket annat. Så mycket bättre nanannanana. Varit en trevlig dag. Var på stan med mamma och det blev bara massa tok. Haha. Tagit en tur nerför ett mer eller mindre stup. Normalt? Ja såklart! Var med Rasmus och Dennis. De var med i stupet. Ska aldrig mer går där. Så kommer jag säkert göra det. Ingen lust ingen lust. Vill verkligen inte ha nationella i matte D nästa vecka. Kom och rädda mig och ta mig någon annanstans! Grekland kanske. Eller Frankrike vore inte heller helt fel. Tänk att nu har typ hela den här långhelgen gått och jag har inte gjort någonting känns det som. Fast det har jag nog egentligen. Lite saker i alla fall. La klart pusslet. Det blev fint. OCh så. Riskabelt att lägga ut ett nytt för då är risken att man dras dit istället för till pluggandet. Aja, tänker lägga ut ett nytt imon i alla fall.


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards