Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Frida - 27 maj 2012 21:37

Hejsan hejsan!


Idag har jag pluggat kemi. Måste erkänna att jag tycker det är skojjigt med kolföreningar, alkholer och sådant. Blir mer och mer vilja sattsa på kemin i framtiden. Vi får väl se. Om ett år då vet vi säkert. Har varit hos mormor idag. Det är ju faktiskt morsdag. Sitter här och nynnar till Turkiets eurovision låt. Den är kanske inte så jättebra men jag blikr då åtminstone glad av den! Kul att Sverige vann igår. Har väntat på det sen jag var runt 12 sisådär. Gamlingarna här tycker dock inte det var lika kul. Med gamlingarna menas mamma, pappa och mormor och morfar. Morfar hejja visst på de ryska tanterna. Haha. Jag tycker i alla fall det ska bli kul att se hur det blir när Sverige får arrangera nästa år. Liksom de där ''vykorten'' som var innan varje låte igår, kommer de svänga över svenska fjäll och slätter då? Det är typ det jag vill se mest. Haha. Ganska lagomt konstigt. Tänkte bjuda på någon bild så här på söndagskvällen. Muffinscupcakesen jag gjorde förra helgen. Egen blanding med marshmallows och nutella. Och en bild på någon som inte är som alla andra. Något som bara kommer för Siri är att kliva upp i hyllan och jäsa ut sig där. Inget Smulan skulle göra precis.


     


Haidå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards