Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Frida - 2 maj 2012 21:31

Hei hei!


Idag har jag varit i Falun. Inte varit där på typ två år och nu har jag varit där två gånger på mindre än en vecka. Var i alla fall där och körde halkbana. Inte långt kvar till körkort nu. Hihi. Det var faktiskt jättekul och sladda runt där. Tänk att det kan vara så stor skillnad på 50 km/h och 55 km/h. Helt konstigt egentligen. Lika konstigt som fingeravtryck. Nej, men fingeravtryck är också konstiga. Inte så konstigt att alla har olika, hade varit konstigare om alla fått likadana. Är en sådan där kväll jag har massor jag vill göra. Kommer inte hinna med allt. Snart dags att sova igen. Kör sakta när det är halt! Sladda runt som en galning i 55 km/h idag. Gick hur fint som helst när jag sänkte farten till 50 km/h. Oljan var näst intill omöjlig att köra normalt i men visst gick det om man tog det riktigt lugnt. Imorgon ska jag till tandläkaren igen. Haha. Ovanligt att jag ska dit. Bara en sådär fem-sex prov så är det sommarlov sen. Ibland kör jag så ingör lov att jag räknar ner i prov istället för veckor. Kan ju pluppa upp nåt mer prov än också. Man vet ju aldrig med lärare. Pluggat körteori idag också. Gick hinmla bra faktiskt. Hoppas,hoppas på att jag klarar teori provet. Dock vet man aldrig vad det kan komma för konstiga frågor har jag fått för mig. Kan i alla fall inte skylla på att jag inte pluggat om det skiter sig. Men det ska det inte göra!


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards