Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Frida - 18 maj 2012 21:59

Hejsan!


Den här dagen bara flög iväg. Förutom kvällen. Har haft otroligt tråkigt. Känner mig långhårig och allmänt besvärlig när det gäller utseendet. Klipper av det långa snart. I alla fall en liten bit. Läste ut engelskaboken. Ganska bra, helt okej bok. Var sur en stund igår. Gillar inte när mamma röjer fram som en torped och slänger bort allt som kommer i hennes väg. Hon kan väl åtminstone fråga först om det är något jag ska ha kvar när det är mina grejjer. Surigheten resulterade i alla fall att jag la ut ett pussel på ett egentligen för litet bord. Men det går. Kommit ungefär halvvägs. Har egentligen inte tid att pussla just nu men gör det i alla fall. Skulle kunnat göra saker som har med skolan att göra men nej. Livet kommer faktiskt emellan ibland. Har ni inte sett den snubben på youtube så gör det! Humor verkligen. Varit ute idag också. Riktigt fint när solen skiner! Som synd är skiner den inte tillräckligt ofta. Å, hittade ett jättegulligt klipp med Pettson och Findus. Nästan så man fick en liten tår i ögat. Barndomen som vaknar i en. Tror förresten att jag är ganska blödig av mig. Blödig, haha säger man så. Spelar ingen roll, jag säger det i alla fall. Kan sitta och läsa dödsannonserna i tidningen och bli helt tårögd. Det är så sorgligt på något sätt fast jag inte ens känt människorna. Lika så kan jag läsa något repotage om någon som fått någon hemsk sjukdom och bli lika tårig i ögonen. Jadu. Sån är jag. 


Något helt annat. Det är ganska vackert med piano. Eller ganska. Det är vackert! 



Jättebra om man inte vill ha så ''hårt'' ljud i öronen. 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards