Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Frida - 28 maj 2012 21:48

Hej!


Den här kvällen har jag ägnat åt att skriva klart naturkunskaps uppgiten. Den var ganska hemsk egentligen. Eller den tog lång tid. Nu är jag jättetrött och imorgon bär det av till Stockholm. Nu börjar det kännas att sommarlovet är nära. Riktigt nära. Gjorde sista provet för tvåan idag. Hoppas väl på det bästa men man vet ju aldrig ritkigt. Etyletanoat. Gillar alla mystiska kemiord. Är för övrigt när det gäller skolan klar med webbdesign kursen. Nöjd med betyget och behöver aldrig mer tänka på det nu. Eller i och för sig så vet man ju inte vad framtiden har att erbjuda. Endast projektplan kvar att lämna in nu innan sommaren. Någon som har en idé till vad jag kan göra som projekt arbete? Jag går teknikprogrammet och gillar böcker, muffins och katter. Alla säger ju att man ska ta något man är intresserad av. Men inte lätt att komma på något av mina intressen som jag skulle kunna göra något teknikrelaterat med. Inom ämnet teknik ryms design och produktutveckling, bara så ni vet. Nu ska jag sova gott!


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards