Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Frida - 13 maj 2012 21:44

Hei.


Trevlig slut på helg! Trevlig kort vecka som väntar. Köpte mig ett cyklop och en snorkel igår. Nu ska jag minsann se på sjöborrar. Om ett tag. Sju veckor till Grekland. Inte allt för långt bort. Är en sådan där kväll jag har alldeles för mycket saker jag vill göra. Komme inte hinna med allt. Det innebär att jag har saker att göra imorgon också om jag har lust då. Se klart ett avsnitt mario sunshine. Se klart en konsert på youtube. Skriva till min mailvän. Skaffade mig en sådan för några månader sedan. Istället för brevvän liksom. Har planterat om mina melonplantor idag och ställt ut dem i växthuset. Hoppas det inte blir för kallt bara så hoppas vi på vattenmeloner framåt augusti. Hihi. Köpte klänning till skolavslutningen igår också. Eller till examen som mamma säger. Det låter så gammaldags. Jättefin blå och vit klänning i alla fall. Hoppas på fint väder när vi slutar och hoppas ännu mer på fint väder om ett år när det är dags att ta studenten. Då vill jag att det ska vara fint! Har även varit hos mormor och morfar idag. Grattis till morfargubben som fyllt år! Kiioooojojo. Behöver sommarlov så fort som möjligt. Närmar mig allt mer ett läga då jag verkligen inte orkar plugga och behöver långlov! Endast tre prov kvar nu i all fall. 2 biggest men de ska vi allt ta oss igenom inom två veckor! 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards