Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Frida - 30 januari 2012 21:18

Hejsan svejsan!


Det är måndag och jag är inte trött! Fantastiskt. Kanske inte men ovanligt i alla fall. Har haft en helt normal bra dag. Kemiprovet gick bra lär jag säga. Det hade kunnat gått ännu bättre men det gick ändå bra. Tusen gånger bättre än fysiken. Funderar jättemycket på framtiden just nu. Kanske är kemin något att satsa på? Jag tycker det är roligt och är duktig på det. Tankarna vrider och vänder. Har gjort åtminstone 50 sökningar på universitet och utbildningar de senaste veckorna. Lika bra att börja fundera i tid. 


Åt ikke goda pommes frittes idag. Inte värt att sätta in en hel plåt i ugnen när man vet att de ändå bara blir svarta på toppen och blöta i botten. Tyvärr är min far inte så duktig i köket. Aja, gick att äta ändå. Har massor av saker jag vill göra i sommar. Så mycket att man knappt kommer ha tid att jobba. Samtidigt är det ju kul med pengar. Lite extra pennigar är liksom aldrig fel. Ytterligare en sak att fundera på. Mm, får se.


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards