Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Frida - 10 januari 2012 20:47

Hei hei.


Första skoldagen efter lovet. Lite trött lär jag säga att jag är. Kan nog sova gott i natt. Helt som vanligt i skolan. Är faktiskt trött. Kande det nu. Å vad jag längtar till sommaren! Lyssna musik som ger mig sommarkänslor det är just precis vadjag ska göra. Hoppas alla haft en bra och fin dag. Min har varit bra och känns fint att vardagen är igång igen. Imorgon blir det lite nya kurser. Blir nog bra. Var förresten och skrev in mig på trafikskolan igår. Nästa vecka börjar teorin så är väl bara att köra på nu för i april ska jag ha nitt körkort! Jag har prov på fredag. Idrottsprov. Inte det minsta peppad inför det. Hugg i lugg. 


Kom änglar - Lars Winnerbäck


Kärlek i vintermörkret. Sommar. Värme. Sol. Vänner. Glass. Jordgubbar. Vattenmelon. Varma kvällar. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards