Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Frida - 12 januari 2012 20:17

Hej hej hej!


Önskar att jag hade orden när de behövs. Tyvärr har jag inte den egenskapen men jag har ett par ögon. Dem är jag väldigt glad för att jag fått. Har ändå försökt. Någon gång i alla fall och drömmar är guld värda. Den här dagen har varit bra! Gillar inte webbdesign egentligen men det går liksom att härda ut den kursen. Beskrev verkligen mig själv på engelskan. Skrev något som skulle likna en insändare på sevenskan men vet inte riktigt om deet blev en sådan. Haha. Är alltid så svårt att skriva seriöst när man inte vet riktigt vad man ska skriva. Då forsar det strömmar av knasiga ord ur pennan istället. Blev ganska bra ändå tror jag. Hade massor av energi i kroppen (eller hjärnan) till att plugga matte efter skolan men nä då är det idrottsprov imorgon så man blev tvungen att plugga till det istället. Urk. Gjrode några tal i matten i alla fall. 


Lax! Åt inte fisk i skolan. Har testat det där flera gånger redan och det är inte gott! Lika bra att låte bli då så min lunch fick bestå av moröttier idag. Dash pompelash! Det som är fint i ett öga är fult i ett annat. Så sant som det är sagt eller hur? Vilken tur. Ojoj. Tralilalal. Tänker äta popcorn snart för det är faktiskt torsdag. Varför heter Sveriges nationalsång Du gamla, du fria? Undrar bara. Hemsk låt i mina öron just nu. Om knivar och yxor, styckmord och självmord. Å på tal om sådant såg jag något hemskt på tv idag. En stackars gris som blev slaktad. Det tycker jag är så hemskt. Även om jag äter kött så vill jag helst slippa se när de dödas. Hemskt sen att jag råkade se när de höll på att stycka också. Varför böt jag inte kanal? Knäppt men där satt jag och tittade med ett hugg i hjärtat när den stackars grisen dog. 


Heidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards