Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Frida - 13 januari 2012 22:34

Hei.


Dash! Nu är det helg, underbart! Lev och njut av helgen. Skaffa dig bäst självförtroende för det är du värd, jag lovar. Skaffa dig det jobb du drömmer om och njut av livet. Annars är det inte värt att leva. Varför gå runt och vara sut och deppig? Finns det någon anledning till det? Kanske, kanske inte. Om den anledningen finns så är den hur som helst inte värd det. Var glad istället! Livet är för kort för att man ska ha tid och gå runt och deppa. Ta tjuren vid hornen och bara kör! 


Internet svämmar över av relativt tråkiga vardagsbloggar. Min blogg är en av dem. Det är något som jag är totalt medveten om. Grejen är den att jag vill att det ska vara så. Jag vill skriva om min vardag och ibland fylla ut med någon bild eller två. Jag vill inte ha 100 000 läsare, göra videobloggar var och varannan dag och få så mycket kommentarer så jag knappt hinner läsa dem. Jag vill vara mig själv och jag är inte sådan som vill stå i rampljuset. Jag vill inte att alla mina facebook vänner ska veta om min blogg. Syftet när jag startade den här bloggen var att skriva av mig då det kliar i fingrarna av alla orden annars. Hade ingen tänke att det här skulle bli något stort. Det har det inte blivit heller vilket är tur. Precis som jag vill ha det. 


Har du kastat några stenar bakom dig? Bra, de var antagligen inte värda dig. Man blir påverkad av det runt om kring sig, konstigt vore det ju annars. Allting har en verkan och ger dig nya livserfarenheter som är värda att ta med sig. Ta med dig dem på din resa genom livet så ska du se att det slutar bra. 


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards