Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Frida - 2 januari 2012 23:09

Tjenna!


Första inlägget 2012! Året har hittills varit bara bra. Är trött och ska sova. Imorgon ska jag skriva engelska uppsats. Behöver ett lycka till på mig själv. Har börjat liiite lite och ska verkligen skriva imorgon så den blir klar och bara är att skicka in. Slipper man tänka mer på det sedan. Fin dag jag har framför mig imorgon. Vilket jädra rutt väder det är ute då. Blöö nu vill vi ha vår och fint igen. Älskar våren när allt slår ut igen. Så fint. Ska försöka stiga upp senast 10 imon. Hade föresten ett lugnt och bra nyår här hemma. Åt lite god mat och efterrätt. Spelade spel med mamma. Pappa jobbade så vi fick fira utan honom. Skålade i sprattel på tolvslaget och sprang runt i fönstrena och tittade på folks raketer. Man behöver inga egna när man bor nära stan. Jag ska göra lite mer 2011 jox till bloggen men det blir nog imnorgon, är för trött nu. Skola igen om en vecka. Känns bra, börjar längta dit nu igen. Känner mig så otroligt lat när jag bara är hemma. Bättre att vara i skolan och lära sig något. Har lite att plugga den här veckan. Eller måste ju inte men det är en del prov efter lovet och man vill ju helst att det ska gå bra på dem. Hihi.


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards