Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Frida - 25 januari 2012 20:25

Hej hej.


Sitter här och funderar på kemiprovet som inträffar på måndag. Tror jag pluggat för lite. Gjorde lite i helgen, lite igår och för lite idag. Hade sådan lust att måla naglarna så började med det istället. Blått och silver. Fick till fina små blommor för en gångs skull. Och nu är det liksom för sent att plugga. Kan inte fokusera den här tiden på dygnet så ingen idé. Aja, det är ju några dagar kvar tills det är måndag. Idag har jag lärt mig vad skjuvning är. Mystiskt ord och mystisk händelse. Eller egentligen inte. En tid på veckan då det nästan alltid infaller otrolig trötthet hos mig är onsdag förmiddagar. Är så trött då. Samma sak idag men det gick över sedan som tur var. Kallt är det också. Både ute och inne. Fryser om fötterna så att jag tänker sätta på mig raggsockor. Fin sak att ha på vintern. Brr. När det är kallt drömmer vi om sommaren. Eller hur? Myggsurr och svettiga armhålor. Det vore fint just no. Och framför allt sol. Sol, sol, sol. 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards