Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Frida - 4 januari 2012 21:45

Hai hai. 


Är ganska trött känner jag. Blir det en tidig kväll? Känner jag mig rätt vill jag att den ska bli tidig men kommer ändå att bli sen. Blir lätt så när man är ledig. Har lite skaer här vid datorn jag vill göra och vill läsa lite sen också. Då springer tiden iväg snabbt. Har varit i Borlänge idag. Intressant. Köpte bara nödvändiga saker. Bussbiljett, tagbiljett, mat, läkerol och en strumpa åt min mobil. Den gillar att bo i strumpa. Blir inte repig lika lätt då. Har en vinterstrumpa och en sommarstrumpa nu. Eller i alla fall en tjockare och en tunnare. Hihi. Oo, jag vill ut och resa. Vill det hela tiden. Haha. För övrigt så har jag haft en bra dag! Vilken tur. Är det bara jag som tycker vi kan hoppa över Januari och Februari? Mars också för den delen. Inte bara för att jag längtar som en tuse till sommaren utan för att magsjukebaciellerna är som aggresivast just nu. Känner hur de vrider sig i magen bara någon berättar att någon blivit drabbad. Usch, vidrigaste som finns! Annars så har skype gulligaste lip-smilisen som finns. Inte sett den? Ta och kika då vettja! Sommar, sommar, sommar. Kom så fort du bara kan! Saknar dig. Du har varit borta länge nog nu tycker jag. Ångrar ibland att jag inte läst något språk utöver svenska och engelska. Skulle vara kul att kunna ett till språk. Men bara att acceptera att språk är helt enkelt inte min starka sida. Bättre att satsa på något annat då. Förstår inte heller varför jag valde spanska det året jag läste språk. Om jag hade valt idag hade jag lätt valt franska. Men skulle hellre läst tyska också än spanksa. Zu viele gute leute. Enligt google translate betyder det alltför många goda människor på tyska. Om det är så vet jag inte ritkigt. En som skrev de en gång och jag tror han var från tyskland. Gissar på det i alla fall och det funker ju med google translate så varför inte? Hihi. Imorgonm blir det biblioteket. Godnatt!


Hej! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards