Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Frida - 11 januari 2012 20:42

Haii.


Glass golash! Åt faktiskt en glass för en stund sedan. Den var god och kall. Yums! Skulle vilja ha ett akvarium men det är nog alldeles för mycket jobb med ett sådant. En guldfisk i en skål skulle vara fint också men det har tydligen blivit förbjudet. Man kan ju förstå varför. Stackars lilla fisk. Aja, tycker i alla fall akvarium är fina och någon gång när jag har mer tid kanske jag skaffar mig ett sådant! Har haft mitt livs första matte D lektion idag. Ganska lätt än så länge. Får väl se hur det utvecklar sig. Är sådär klassiskt trött i ögonen som jag brukar vara. Zzz. Sova. Blää vad jag avskyr idrottsboken. Äusch att den ser ut att vara gjord på 80-talet gör inte saken bättre heller. Hua hoppas det här är sista gången man behöver använda sig av den! 


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards