Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Frida - 31 mars 2011 11:41

Hei.


Sitter i skolan och ska väl egentligen progremmera men vem orkar det? Inte jag! och typ ingen annan heller. Tänk va gott de skulle va med jordgubbar och glass! Mjums. Solvarma jordgubbar å vanlijglass. Någon här som längtar lite till sommaren tror jag. Hihihihiha. Sen efter den här slapp lektionen har vi idrott. Folk säger att vi har teori men vet inte riktigt om jag tror på det. Aja vi får väl se. Om vi har det så var jag inte ritkigt med när läraren berättade det.


Flaxx, falxx. Den här dagen är rätt bra. Jag är glad å prillig som en liten flaxxande fågel Frida! Flaxx, flaxx, flaxx. Toppen att jag inte måste plugga matte när jag kommer hem. Kanske det bli lite kemi men matte blir det inte förens i helgen!


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards