Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Frida - 20 mars 2011 21:30

Hei.


Igår var jag hos Rasmus, därav inget bloggande. Vi såg i alla fall på två bra filmer igår! och en dålig. Ingen kommentar om den dåliga men det var helt enkelt inte min typ av film. Jag föredrar svenska filmer då jag har otorligt svårt att hänga  med om man både ska läsa text och se på bilderna. Jag vet att det låter helt efterblivet men det är så. Det är därför jag föredrar böcker också om jag inte är med vänner vill säga. Köpte marabou mangå igår också. Den var inte så god, mango bitarna var geleaktiga och inte speciellt goda så jag komemr nog inte att köpa den igen. Men nu har jag i alla fall testat. 


Annars i helgen har jag itne gjort sådär jätte mycket. Pluggat matte. Läst Stone cold, det är boken vi läser på engelskan. Den är helt okej. Har även läst ut Hål i huvudet, lätt smält bok som går snabbt att läsa. En sådan bok som är perfket när man behöver något lätt som man inte behöver koncentrera sig särskilt mycket på för att förstå. Kände att jag behövde en sån bok efter att ha läst flera hemska böcker. Jag rekomnderar Hål i huvudet om man behöver något lätt helt enkelt. Det handlar om Minou som ''flyr'' till spanien efter att hennes pojkvän dumpar henne via kasettband. 


Jag och lill kisse hade en liten fotostund igår också så tänkte lägga upp lite bilder nu för en gångs skull. På mig och lill kisse. Vi har för övrigt blivit vänner igen efter att ha varit lite osams ett tag. 


   


Nu kom pappa hem från London. Jag fick en toblerone och en t-shirt! Hihi.


Hairå.  

Av Frida - 20 mars 2011 21:09

Hai.


Of all times? Haha. Jag har inte dirket någon artist jag alltid har gillat. Olika artister har liksom kommit och gått. Därför frå det bli en låt av det band jag gillat längst och fortfarande gillar. Svårt att gissa? Nej, Paramore såklart! Har gillat dem sen sommaren 2008 och vet ingen som jag har gillat längre och fortfarande gillar. 


Fences - Paramore


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards