Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Frida - 10 mars 2011 21:22

Hei.


Skoldagen har varit bra. Det började med att vi hade labb på fysik lektionen. Vi skulle koppla några lampor och mäta spänning och ström. Sen var det någon uppgift vi skulle räkna ut. Vi klarade det rätt bra. Eller vi och vi min grupp klarade det bra i alla fall. Hihi. Om det är någon som vill veta så kostar det 14 kronor att ha tre små lampor på i ett år. Haha. Efter fysiken var det matte. Typ lite genomgång där. Vi har genomgång för det mesta på matten. Nya saker att lära sig varje lektion. 


Sen var det gulasch till lunch. det var inte gott och jag tog inte ens någon gulasch. Jag tog två potatisar och lite grönsaker. Programmering sen och den lektionen kändes verkligen som en evighet. Fy usch å blä. Efter det idrott. Jag hade hoppats på något roligt men nej nej då ska vi spela basket. Fy jag hatar lagsporter med bollar! 


Sista lektionen bestod av teknik och jag var så jäkla vråålhungrig då så jag kunde inte koncentrera mig. Men försökte i alla fall och löste ett par uppgifter. Det var min skoldag det. Vad jag har gjort efter skolan behöver vi inte prata om. Kan säga så mycket som att jag åkte skridskor och hade vattenkrig med mig själv i köket.


Din röst, din blick, ditt skratt.


Heirå.

Av Frida - 10 mars 2011 21:18

Hai.


Våren 2007, det är vad den här låten påminner mig om. Jag och några kompisar lyssnade på den här låten hela tiden då. På den tiden hade jag en helt annorlunda musikstil än vad jag har idag. Haha. 



Love, sex and sunshine - Dj Karlsson


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards