Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Frida - 18 mars 2011 22:11

Hei.


Idag är det fredag. Whihihi. Men den är snart slut. Buhu. Men det kommet ju fler fredagar! Den här fredagen har jag i alla fall varit i skolan som de flesta andra fredagar också. Fick veta resultatet på fysik provet. Det gick inte så bra. Jag är inte nöjd med resultatet. Bara och hoppas på att nästa prov går bättre! Nästa vecka är det förresten matteprov så den här helgen ska jag lägga ner all plugg energi på matte. 


Vad är det för mening med att ha tusen vänner på facebook? Man kan ju omöjligt vara riktig vän på riktigt med alla dem. Visst jag är inte heller vän i verkligheten med alla jag har på facebook men jag accepterar heller inte alla som vill ha mig som vän. Nä usch ''ha mest vänner på fb'' trenden gillar jag inte nå riktigt.


Jag har varit med några vänner nu ikväll också. Trevligt trevligt! Vi sjöng karaoke. Haha! 


Trevlig helg, glad blåsbälg!


Hairå. 

Av Frida - 18 mars 2011 21:28

Hei.


Oj vad svårt. Just nu har jag ingen låt som jag spelar sådär om och om igen. Men hum jum jum det får bli de senast tiillagda på spotify som nog är den bästa just nu också!


The Only Difference Between Matyrdom and Suicide is Press Coverage -

 Panic! at the disco

Sjukt långt namn på en låt.


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards