Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Frida - 2 mars 2011 22:38

Hai.


Jag fick bris som säkerhetskod. Liksom ofta. Haha. idag var jag hos tandläkaren. Prick åtta nollnoll. Det tog fem minuter. Tydligen har jag skött mig och det har faktiskt hänt grejjer i munnen på mig. Förut har jag jämt haft överbett 7-8 millimeter och idag var det överbett 6 millimet. Wihi. Det går framåt. 


Dagens stora nyhet är dock inte att jag varit till tandläkaren utan att jag färgat mitt hår! Det blev jättesnyggt. Är verkligen hel nöjd och ångrar mig inte. Klippte mig också så nu är den långa luggen kort och fin igen. Hihi.


Före. Bilden är från nyårsafton så ja luggen var kort där också men ni kan se skillnad på färgen i alla fall!

  


Efter. Violett och rödorangea toner!

  


Blev förresten en skidtur på längden idag också och det gick bättre än någonsin. Whihi.


Hejs svejs!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards