Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Frida - 8 mars 2011 21:21

Hai.


Nu ska jag göra en utmnaing för första gången i mitt liv som bloggare. 


Utmaningen går ut på att lägga ut en låt/video (youtube rekommenderas) varje dag i 2 veckors tid och berätta lite varför man valt just den.

 Jag börjar imorgon.


Dag 1: En låt som beskriver min musikstil.
Dag 2: En låt som påminner om någon speciell tid/period i mitt liv.
Dag 3: En låt av en artist som jag beundrar.
Dag 4: En speciell låt för dig och din älskling.
Dag 5: En låt som får mig att tänka på en gammal vän.
Dag 6: En låt som påminner om min nuvarande bästa vän.
Dag 7: En låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får den ”där känslan” av.
Dag 8: En låt som påminner om en speciell dag.
Dag 9: En låt som betyder mycket för mig.
Dag 10: Den bästa låten just nu.
Dag 11: En låt från min favorit artist of all times.
Dag 12: En låt från en ny favoritartist.
Dag 13: Den bästa videon just nu.
Dag 14: En låt som gör mig glad.


Jag hittade listan hos:
 http://molkan.se/#ixzz1G2d4nplG


Hairå.

Av Frida - 8 mars 2011 21:01

Hai.


Idag har det väl varit en rätt bra dag igen. Hade sovmorgon. Man borde få sova till halv nio varje dag. Jag är så mycket piggare när jag går upp halv nio än när jag går upp halv åtta. Har inte känt av mina trött i ögonen problem heller något som jag har börjat tror mer och mer beror på att jag stiger upp när ögonen vill sova mer. I alla fall så har dagen varit bra. Inget speciellt i skolan. Whilillilili. Sakta men säkert. Har pluggat som ett lok hemma också. Matte, samhäll och har äntligen fått lite koll på mitt svenska tal. Har inte gjort det än nej. Men nu tror jag jag vet vad jag ska säga i alla fall. Det är väl bara tt ställa sig framför klassen och predika lite om gränser helt enkelt. 


Imon är det onsdag! Programmeing. Ojski pojski. Men det andra är bra. Whililiiiii.


Hajrå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards