Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Frida - 16 mars 2011 21:13

Hei.


Idag är jag inte glad så vill ni inte läsa något icke glatt kan ni sluta redan här. 


Skoldagen var väl helt okej. Inget speciellt, var ganska glad vissa stunder. Det var sedan på väg hem dagen blev mindre bra. Lyckades halka omkull på vägen hem. Låg och sprattlade som ett fån på marken. Jag hoppas verkligen inte att någon såg mig. Jag kunde inte så någon människa i närheten men man vet ju aldrig om någon står och tjyv kikar i fönstret. Skar mig i fingret på någon vass snöbit när jag tog i mot mig också. Det kom bloood och jag fick fart i stegen hem sen. Hemma kom pappa med första hjälpen kittet fast jag bara behövde ett litet plåster. Haha. 


Med helket började dagen spåra ner i det dåliga. Sen åt jag för mycket pasta så jag har haft ätitförmycketpastaontimagen hela kvällen. Bu. Kände mig tvingade till att plugga fysik då det är prov imorgon. Försökte mig väl på det lite men satt egentligen mest och tyckte synd om mig själv. Jag är inte sådan som tycker synd om mig själv särskilt ofta så jag tyckte jag kunde få göra det idag. Efter en stund med fysiken och ett ont pekfinger som hindrade mig från att skriva normalt, gick jag upp till soffan. Tröstade mig själv med en kiwi och Hål i huvudet. Hål i huvudet är en bok. Titeln känns väldigt passande ibland då man verkligen känner att det är ett hål i ens huvud. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och hoppas på att morgondagen blir bättre. 


Heidå.

Av Frida - 16 mars 2011 20:56

Hei.


Har ingenaning om vad jag ska lägga upp för låt som påminner om en speciell dag. Jorå det vet jag. Kom på det nu. Den här låten påminner mig fruktansvärt mycket om en dag i november 2008. Den dagen var speciell så då är väl det6 här ett perfekt val.


So what - Pink


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards