Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Frida - 22 mars 2011 20:58

Hei.


Dagen har rullat och gått som en vanlig tisdag. Sovmorgon, härligt! Men blev ändå otroligt trött på efteriddagen. Vet inte varför, sådan dag bara. Jag vet inte vad jag ska skriva. Det var väldigt vårigt och fint väder idag. Det gillar vi, äntligen lite sol och värme! Mamma hade lagat till någon mat idag som såg nästan exakt likadan ut som det vi fick i skolan. Mammas version var dock godare än skolans. 


Vill ni veta vad jag och mamma gjorde idag? Bokade en resa till Halkidiki. Whihi. Halkidiki ligger i Grekland för er som inte vet. Hihi. Jag och min mor är lite små kära i Grekland. Pappa får bara hänga med, hah, så bestämmer vi tjejer vart det bär av. I alla fall så den 1:a augusti blir det Halkidiki! 


Hairå.

Av Frida - 22 mars 2011 20:50

Hai.


Jag brukar inte titta så där överdrivet mycket på musikvediosar så jag har ingen speciell favorit. Här får ni i alla fall en video jag alltid gillat!



Heirå.



Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards