Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Frida - 27 mars 2011 20:27

Hei.


Jag är gaalen. Haha, nej då men jag sitter i alla fall här och längtar till skolan imon. Vet inte varför men det är rätt trevligt där antar jag. I alla fall så är det bättre att vara där än att gå runt hemma och ha tråkigt och tråkigt är något jag ofta har när jag är hemma. Har haft tråkigt idag också. Pluggade kemi och matte. Sedan har jag typ bara spelat ds. Hehe. Har varit på ica idag igen också. Pappa hgar lyckats skaffa trådlöst internet till huset. Det var på tiden lär man ju säga! Duktigt av gamle far. 


Varför är det så fruktansvärt kallt ute? Kan det aldrig bli lite vår och varmt. Hoppas det blir vår och värme till nästa helg! På tal om något helt annat har jag inte haft mobilen påslagen idag. Har någon försökt nå mig så skyll dig själv för idag har jag haft mobilfri dag. Det behövs nog en sådan dag ibland tror jag. Nu ska jag leva livet på Omgpop eller Youtube.


Hairå!

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards