Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Frida - 14 mars 2011 21:14

Hai.


Idag har också varit en bra dag. De flesta dagarna i mitt liv är bra just nu. Vilken tur eller hur? Hihi. I alla fall så har jag varit i skolan som vanligt idag. Det var ungefär som det burkar fick sluta en timme tidigare vilket ju alltid är trevligt. Hihihia. Imon är det prov! Jag trodde ett tag att det skulle gå bra men tvivlar mer och mer men vi hoppas på det bästa. 


Nu ska jag flaxa någonstans dit jag kan skratta och leva livet tillsammans med allt som gör mig glad! 


Jag hitta nyss en helt underbar textrad. Citat ur Vår för hjäter dam - Lars Winnerbäck. Jag har Winnerbäck kväll något som nog märks. Hihi. 


Ser du nåt som liknar en tår så är det isen som droppar för nu är det vår.


Hairå.

Av Frida - 14 mars 2011 21:08

Hei. 


Jag har inte EN bästa vän, jag har flera bra vänner. Därför tillägnar jag den här låten till alla mina bra vänner. Varför? För att det är en bra låt och min första Winnerbäck favorit.


Farväl jupiter - Lars Winnerbäck


Hairå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards