Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Frida - 25 mars 2011 22:44

Hai.


Igår var jag i Borlänge med Louise. Skojjsigt! Köpte lite saker faktiskt. En jättefin blå tröja eller vad man ska kalla det. En typ rosa tröja och ett gult linne. Jag måste säga att jag är helt kär i ''puff'' ärmar också. Hihi. Matte provet igår gick precis så bra som jag hade förväntat mig. Fick veta resultatet idag och är jättenöjd. Nästa vecka har jag inget prov. Första prov fria veckan på länge men men jag ska ändå plugga kemi i helgen. Det är kemi prov om två veckor och jag känner att det behövs ganska mycket plugg till det. Det är väl vad jag ska göra den här helgen det. Förr helgen var rolig, då kommer antagligen den här helgen att bli ganska tråkigt men det gör inget för nästa helg blir rolig! Whihi. 


Funderar på att ta mig till biblioteket imon. Har inget bra att läsa här hemma, har dock en bok som ligger i skolan men den kommer jag ju inte åt under helgen och går jag inte till biblioteket imon måste jag ändå dit på måndag. Får se hur jag gör. Funderar på att göra något åt naglarna i helgen också. Det är bra söndags göra. Haha. Min naglar har i alla fall sett rätt hemska ut hela eckan så då är det dags för en vecka med fina nails igen tycker jag! 


Hairå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards