Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Frida - 21 mars 2011 21:05

Schooli!


Den här dagen har känts väldigt bra faktist. Jag har på någotvis känt mig aktiv idag. Har verkligen jobbat och gjort det man skulle på lektionerna. Okej, kanske inte riktigt på kemin men får väl ha som uräskt att det var veckans första lektion. Fick veta lite om de olika inrigtningarna på tekniklektionen. Design inriktningen verkar hel najs så jag ska lätt välja den! 


Förresten så hör jag den där Stadium reklamen på spotify nu. Bara för att vi snakcade om den i skolan så har jag börjar lägga märke till när jag sitter här och lyssnar på den. Trökig dålig reklam i alla fall. Ganska ofta när jag sitter vid datorn tänker jag inte så mycket på vad jag har i öronen faktiskt bara det är något jag gillar.


På torsdag är det matteprov. Känner mig pepp på det! Hihi.


Du, i mina gröna ögon.


Heirå.

Av Frida - 21 mars 2011 20:56

Hai.


De här var ganska lätt faktiskt. VersaEmerge är helt klart mitt nyaste favorit band så det får bli en låt med dem.


Father sky - VersaEmerge


Heirå.

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards