Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Frida - 29 oktober 2012 22:14

Haj!


Jag har varit i köket nästan hela dagen. Pysslat och haft mig. Bakade lite kakor som inte blev som jag tänkt mig men goda ändå. La ner en liten bit av själen i de där kakorna så tur för dem att de var goda! Sen gjorde jag paj. Skinka- och broccolipaj. Blev gott. Åt för mycket. Rullade runt här som en fotboll sen. Nej men kände mig som en. Det var vitt utanför fönstret imorse. Väldigt vitt. Skulle lätt kunna skapa mig fin julstämning nu men det är lite för tidigt. Hohio. Å vad jobbigt. Måste man köpa en ny mobil? Bara för att den andra är till åren kommen snart. Känns inte roligt. Vet inte vad jag ska köpa och vill inte gå runt med en telefon jag känner att jag måste vara rädd om hela tiden. Men all är ju så fruktansvärt dyra! Nej uff behåller nog gamla kära samsung ett tag till. Vi har faktiskt varit riktigt bra vänner senaste tiden. 


Starlight - Tonight Alive


Dagens kärlek. 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards