Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Frida - 16 oktober 2012 21:33

Hejsan!


Ångrar allt jag sa om värme igår. Idag har det var iskallt hela dagen. Sitter här med filt inklusive två tjocktröjor och kan inte säga attdet är överdrivet varmt. Ett granbarr. Är galet sugen på rostat bröd och har så varit i några dagar. Mat är en stor del av livet, det får ni stå ut med! Lyssnar på musik och blir lite kär. Rött och svart passar väldigt bra ihop. På tal om något helt annar. Har för den delen börjat gilla rött mer och mer. Sviker dock aldrig det gröna. Min själ är grön rakt in i hjärtat. Jag gillar alla väder och årstider! Så roligt. När man sätter sig för att plugga matte och inget blir som man vill, då är det faktiskt inte så roligt. Annars så är det ganska kul. Tror kanske inte jag hade valt teknik om jag visst då hur mycket matte det skulle komma att bli. Men vad hade man valt annars? Nej. Thank you and good night! Vad är svartare än svart? Ett svart hål. Får driller i huvudet av det där. Ni försåtr antagligen inte men det gör inget. Meningen med det hela är inte att man ska förstå. Pretty pretty cool. Lyssnat på samma låt fem gånger. Varför blir det alltid så när man hittat något nytt man gillar? Om jag inte var människa skulle jag vara en katt, ett höstlöv eller en snöflinga. Var inte rädd för mörkret tänd ett litet ljus. 


God nattie! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards