Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Frida - 14 oktober 2012 20:35

Hai!


Idag har jag jobbat med projekt arbetet lite grann. Det går bra bara man får tån ur foten och verkligen börjar. Det var tre grader idag och regent öste. Nästan så att snön hade fallit istället. Nästan. Endast tio veckor till jul och jag är mer taggad än någonsin. Värre än ett litet barn. Var i köket och skapade idag igen. Det är så kul att baka oh fixa. Avkoplling på ett speciellt sätt. Dagen till ära gjorde jag lite pollycupcakes. De blev mums yums jättegoda! Pollykladd och så överallt under tillverknings porcessen men det är det värt. Gillar och kladda ner mig när det handlar om köket. Satt mig och läste sen. Det var jag värd efter att knappt haft tid med det på flera veckor. I en svart låda. Oj då. Gillar att känna mig som en flygande fjäder. Det blir så ibland. Kroppen bara hoppar runt och fjädrar sig. En fågel fjäder eller en mekanisk konstruktions fjäder. Kan man inte ritkigt veta.     

Gillar kockmössan! Hihiha. Ser rolig ut med den på i alla fall. Och dagens kladdiga skapelser. Hare gott igelkott!


Haidå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards