Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Frida - 7 oktober 2012 21:01

Heylo!


Idag har jag varit i skogen. Plockade lite svampar. Eller ganska många. Hihihiha. Lagt dem på tork i källaren så vi får väl se vad som händer. Fridfullt i skogen och man kan verkligen låta blir att tänka på skolan. Plus att det är jättekul när man hittar konstiga svampar överallt. Har hunnit med att baka idag också. Björnbärsmuffins med chokladglasyr. De blev små konstverk och väldigt goda. Myums. Farligt gott att smälta choklad och blanda med lite grädde. Körde i alla fall på säkra kort idag. Blev alltså ingen katastrof som förra veckan. Då blev jag riktigt deppig men nu är det kul att baka igen! Hunnit med att plugga lite matte också. Kanske dock inte så mycketsom jag borde gjort. Inte gjort svenskan heller. Tungaste uppgiften på länge det där. Får väl ta att ägna någon kväll i veckan åt den. Inklusive att jag ligger efter i projekt arbetet. Plus två prov nästa vecka. Ojojdå Frida. Jaja, jag är glad ändå! Fick en sådan enorm livsglädje idag. Älskar när det blir så. Energin bara sprudlar ur en och man vill bara springa ut och sjunga juuuust nuu vill jag leeeva! Det har hänt att jag gjort det också. Grannarna får tycka vad de vill men sådan är jag. Å vet inte vilken musik jag ska lyssna på. Finns för mycket bra just nu. Vet ni? Nu börjar det bli mörkt på kvällarna så man kan tända lite ljus i mörkret. Det är så fint. Ett ljus låga som fläktar i mörkret. 


 

Det är små pirater på formarna. Hihihiha.


Hajdå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards