Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Frida - 19 oktober 2012 22:26

Hai.


Freeefridag! Det har varit Pettsonhöst hela veckan. Ganska mysigt. Eller det är mysigt. När det är grått och sådär ni vet regnigt hela tiden. Man ser knappt vart man går. Ganska trevlig fredag har det varit. De flesta fredagar är trevliga. Blev lite strömavbrott i skolan. Ett antal gånger. Sisådär kul när man sitter och skriver på datorn och det bara svartar ner plötsligt. Tack och lov hade det sparat sig ändå, lektionen blev kortis och fredagen fredagade vidare. Montepilier på er gott folk. Helgigt! Om en vecka är det höstlov. Trevligt. Gjorde pannkakor idag. Fredagsmys med pannkakor, en satsumas och lite chips. Kan bli galet sugen på OLW super chips, sen när man väl äter dem är de inte alls lika goda som man föreställde sig. OOh, kanske blir galen inom en snar framtid. Nej då det var jag redan igår. Nej nej. Vet inte vad jag surrar om ens. Surrsurrrzzz. 


Breaking and entering - Tonight Alive


Vad jag lyssnar på ikväll. Kärlek vid första lyssen måste jag nog erkänna. Hoppas er helg blir trevlig för det ska min bli!


Hajdå. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards