Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Frida - 10 oktober 2012 22:14

Hei.


Jag är så trött! Har kämpat mig igenom matten och hoppas väl på det bästa imorgon som vanligt. Lycka till på mig! Händer inte så mycket i livet just nu. Rullar på helt enkelt. Fy vilket fult uttryck. Rullar på. Zzz. Imorgon är det den elfte oktober. Ja snart december. Jag såg en regnbågen idag! Trots att det inte regnade. Såg väldigt underligt ut. Antagligen regnade det någon annanstans inklusive att solen höll på att gå ner. Konstiga naturfenomen. Naturens krafter är häftiga tycker jag. Hola yo shuobb. Tappa ett hårstrå, tappa en nagel, tappa ett ben, tappa ett hjärta. Aj. Kurs E. Den ligger här bredvid mig. Aoo. Det känns som att under hela högstadiet lärde man sig nästan ingen matte alls och på gymnasiet har jag lärt mig fruktansvärt mycket. Känns lite roligt att kunna så mycket underliga matte saker. de Moivre på er. Visst känns det bra mycket bättre att säga att jag kan lösa fem rubikskub på 10 minuter än jag kan lösa en rubikskub på två minuter. Ja. Det är sant också. Japp. Nu ska jag sova gott.


Haido! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards