Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Frida - 13 oktober 2012 21:37

Heylio!


Nyss varit fast med kisse i soffan. La mig lite där eller satt men det var trevligare att ligga ner så kom kisse och la sig på min mage. Blev fast med henne någon timme där utan att kunna röra mig. Känner mig taskig om jag bara skulle slängt ner henne så det kommer inte på fråga. Mysigt var det i alla fall i början. Helt stel i kroppen efter att knappt rört mig. Lyssnar på höstmusik och är glad i själen. Var med Rasmus och Louise igår. Najs suprajs! Har inte gjort så mycket idag. Skrivit klart svenska uppgiften. Äntligen. Dragit ut på den alldeles för länge men nu är det klart. Imorogn är det söndag igen. Känns helt okej! På började något gott idag. Ni får kanske se resultatet imorgon. Önskar att det kunde fara fredag hela tiden. Nej, men fredagar är lätt bästa dagen i veckan och så nära perfektion man kan komma. Friday is forever. En flygande stjärna på en himmel. Själen skrattar och månen dansar tango. Å kan se en flinga falla. Livet kanske inte är så lätt alla gånger men när det väl är det är det värt att leva för! 


Emerald eyes - Blacklisted me


Vet inte om jag gillar den där låten eller inte. Gröna ögon. Bara därför är den änå värd en plats här. 


Haido! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards