Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Frida - 4 oktober 2012 22:19

Hejsan. 


Här sitter jag och tyckersynd om mig själv. Nej då det gör jag inte alls. Fysik provet gick inte bra. Hm hm. Vad händer om man inte klarar kursen? Känns på riktigt nu som att jag är och snavar på någon slags gräns. Tröstar mig med lite popcorn. Om kanelbullen får ha en egen dag kan inte popcorn få en egen då också? 4 april skulle vara alldelse utmärkt datum. Kanske jag ska ta och inför det. Popcornens dag efter Frida. Tänk att få en enhet eller något uppkallat efter sig. Det kan ju inte vara helt lätt nuförtiden då så mycket är upptäckt redan. Tesla, Ampere och Volt finns ju redan. Fysikskadad ja. Ni vet den där färgen Mcdonalds ost har? Jag tycker den är hemsk! Hu. Var faktiskt på bibilioteket idag och lånade två böcker. Synd att man är drunken i skoluppgiter så man knappt hinner läsa någonting. Imorgon är det fridag. Whi. 


  

Tog bilden för någon dag sedan och nu har alla löven fallit av. Hösten går fort. Emerald. Esmeralder. Smaragder. Smaragd ögon. Emerald eyes. Gröna ögon. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards