Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Frida - 21 oktober 2012 21:15

Haj!


Den här helgen har varit trevlig. De är väl de flesta helger men ja. Har inte pluggat något på hela helgen. Det var jag värd och snart är det höstlov. Yohopio. Igår blev det att baka en kaka och spela tv-spel men en kompis. Såg en film också och för er som inte visste det redan så älskar jag spel! Nördis. Idag har jag bakat igen. Whihi. Att jag länge ville bli bagare när jag var sisådär fem år, måste finnas någon riktigt sanning i det för baka är bland det bästa jag vet. Går väl dock lite fel utbildning för att bli bagare. Dagens bak blev cheesecakebrownies. De blev yums mumsiga. Cheesecake är så gott ju. Gör det alldeles för sällan. Lagade lite mat med. Det blev gott och starkt! Kryddor är gott. Synd att alla här inte tycker det så man får kryddig mat alldeles för sällan. Högg ett hål i min egen odlade vattenmelon. Precis som en man köpt. Lika god bara lite mindre. Processen. Det är en bok va av någon gammal känd person. Gillar det ordet. Finns massor av ord jag gillar. Någon gång ska jag skriva en bok! 


Pacmankladdkaka till piffad med lite rispuffar. Piff poff!

  

 

Cheesecakebrownies. Mumsi!


 

Vattenmelon från växthuset. Oj då.


Haidåå! 


Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards