Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Frida - 3 oktober 2012 21:18

Hajlo!


Av någon anledning fungerade inte bloggplatsen igår så då blev det väl inte att jag kunde skriva något. Nu blev jag sur. Grr. Imorgon är det domme dag. Det gör ju inte saken bättre. Gjort klart min hemska religionsupgift. Det är ju bra i alla fall. Alltså, känner mig som värsta sur stöppen. Imorgon är det fysikprov. Väldigt jättekul. Nej. Punkt. Nu längtar jag till imorgon i alla fall. Eller fredag kanske. Något annat. Nyr nyr på er. Fy imon ska jag till tandläkarn med tuppen. 8! Unkel. Såg ett träd imorse med massor av gula löv. När jag gick hem hade de ramlat av. Flyga som ett löv i vinden till en annan plats. Som en snö flinga. Smälta på vägen. I ugnen är det varmt. Skönt om man fryser. Fast i det grå. Känns i bland som vi är inslagna i ett paket av moln. Vitt och fluffigt. Kanske man trodde. Grått och hårt är verkligheten. Kryddblandnign och popcorn. Egentligen vorde det nog ganska gott med kryddor på popcorn. Om det är någon god krydda. Köpte popcornkrydda en gång och det var inte gott. Inte. Inte. Igår åt jag gyros! Det var gödigt gott. Varför är jag inte född i Grekland? De har dålig ekonomi ja visst men deras mat är ju guda god. Inklusive deras trevliga väder. Aja, jag får väl njuta av Grekland så gott det går här i Sverige.


Hai bai. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards