Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Frida - 9 oktober 2012 21:33

Heisan.


Jag lovar att snart ramlar det ner snö från himmelen. Känslan säger i alla fall så. Gick ganska bra på provet idag tror jag. Bara matte prov kvar sen kanske man kan andas lite. Egentligen inte. Måste arbeta med projektarbetet. Känner mig glad också så. Hihiha. Gult ljus. Okej. På tok för kallt att cykla nu. Brr. Gillar som skrivet att cykla men inte när det är kallt. Å nu fick jag en lite längt till Frankrike. Men vet ni vart jag verkligen vill åka just nu. Till Florida! Råkade se lite om det på tv och längten i mig väcktes. Gå överallt det går ju inte. Ouff. Dudududuo. Serveras på ett silverfat. Tänker aldrig äta skolans köttbullar. Har inte gjort på typ tio år heller. Grå och trist som vädred. Klockan är fem över tio. På kvällen. Skulle ha gjort en sak klockan tio. Blev ej så. Alltså kan man göra det nu. Vad bra. Sov morgon imorgon. Tumme upp! Vet ni vad jag gillar. Att ligga på golvet. Lite här och där. Det är trevligt som lite omväxling. Frida på golvet. Vad tråkigt att vara träd. Egentligen. Sova halva året. Stå där kal och naken. Fast man skulle få vara fin när kläderna väl är på. 


Hai bai. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards