Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Frida - 8 oktober 2012 21:39

Haii!


Måndag tisdag. Fingrarna skriver men inga ord kommer. Aow. Imorgon är det prov på nå företagsgrejjs. Fattar inte ens vad vi har prov på. Försökt plugga lite så gott det går. Alltså fy vad tänker facebook om mig egentligen. Det kan man undra när man ser reklamerna som pluppar upp på sidan. Feel like you dying. Måste borsta tönderna. Känner mig i behov av en ny tandkräm. Fruktkorg och mandariner. Nej, satsumas heter det. A nej nu är det väl natta igen. Känner mig som en äkta dalmas idag. Kulla heter det väl när man är kvinna men ändå. Gjorde soppa på några av svamparna jag plockade igår. Det blev gott! Oj nu blev jag trött. Ska läsa lite. Japp. Svart bok. Vitt papper. 


God nighte. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards