Direktlänk till inlägg 24 februari 2016

Något bubblande och grönt.

Av Frida - 24 februari 2016 21:22

Hei.


Där flög allt iväg. Pluggat idag. Duktigt. Anmälde mig precis till tentorna. De kommer närmare och närmare för varje sekund som går. Måste ta tag i kvalitetsledningen. I helgen. Ja. Det blir inte roligt. Har dock varit positiv i tankarna idag. Det är bra för det var jag inte igår. Haha. Såg något roligt på TV:n. Han där inne, i TV:n alltså, har ritat massor med solar. Hoppas han talar sanning för då ska jag gå ut om någon dag eller två. Går ju ut annars också men cykla till skolan och gå till Hemköp räknas inte riktigt. Det var så soligt och fint idag så jag struntade i vinterjackan. Det skulle man inte gjort. Det var kallt där ute. Men är så trött på den stora jackan så det gjorde inget. Snart, snart kanske man kan överge vinterjackan utan att frysa. Imorgon ska jag vakna klockan sju. Nej. Det är en illusion. Lever i en illusion varje morgon för att klockan går 30 minuter före verklig tid. Så egentligen vaknar jag halv sju och ligger kvar i sängen till sju. Gillar dock att låtsas att jag sover 30 minuter längre än jag egentligen gör. 

Det är häxmåne ute. Vill ta fram en kittel och koka något grönt och bubblande. Vill ni komma och smaka? Om jag var varulv igår så är jag defenetivt häxa idag. 


Hai då. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards