Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Frida - 20 februari 2016 22:16

Halo!


Lördag. Så trevligt. Varit så otroligt seg i hjärnan idag. Det gick inget bra att plugga med andra ord. Skrev lite. Dessa kurser är så konstiga så jag vet inte vart jag ska börja. Tittade på skidor samtidigt men det var bara Norge så det var inte heller något roligt. Lagade i alla fall god mat. Lite success i alla fall. Champinjoner. Ja, vad gott! Nu sitter jag här och är introvert. Så introvert att jag inte ens orkade gå ut i korridoren och poppa popcorn. Det är massor med folk där ute och kände verkligen inte för att trampa rätt in i en massa med folk jag inte känner. Det är helt okej. Det är min personlighet bara och vissa dagar är så. Kommit fram till lite saker om mig själv. Det kan ju vara bra. Lär känna dig själv eller vad folk pratar om. Tänkte titta på en film idag igen. Men vet inte. Känner på mig att det kommer sluta i sängen med en bok istället. För att den är så bra. Såg på film igår. Before sunset. Den var trevlig. Skippa den om ni inte gillar filmer där det inte händer så mycket. 

Inatt var jag på Kanarieöarna. Badade i ett iskallt hav under en grå himmel som det sedan började falla regn från. Kanariöarna var helt enkelt inte så trevligt. 

Denna låt har jag gått runt och sjungit sedan oktober. Lova att inte bli deppiga om ni råkar lyssna. Jag fann den nämligen i en lista med depressing songs. Men så bra. Precis som boken som ligger och väntar på mig. 


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards