Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Frida - 12 februari 2016 21:36

Hej hej och god kväll!


_ad jag ska so_a imo_gon! Det komme_ bli så _antastiskt! Det _unge_ade i unge_ä_ _em sekunde_ som ni kan se dä_ uppe. f waaao ett _ det måste _i _a_a _ädda om! Måste nog gö_a någon åtgä_d åt detta p_oblem för så här kan _i ju inte ha det! Ha_ Googlat och hittat masso_ som har samma problem. Ingen ve_ka_ dock ha någon lösning. Buhu. Jaja. Någon smällde en _aket utan_ör mitt fönste_ nyss. _ill på _iktigt inte _a_a ute och gå hä_ på k_älla_na. Så _in och t_e_lig _ä_lden ha_ bli_it. _ö_ e_ som lä_ e_ s_enska kan detta bli en sådan dä_ uppgi_t som alltid _a_ med på nationella p_o_en. Ni _et nä_ man _ick en mening så skulle man sätta in _ätt o_d. Askydde det så mycket _ö_ att jag ald_ig _isste _ilka o_d jag skulle place_a in. Blö. Det kom lite snö idag. Så nu ä_ det _itt på ma_ken. Det komme_ nog _ö_s_inna sna_t igen Gö_ inget _ö_  nu ha_ _inte_n gått så långt att jag inte _ill ha snö läng_e. Det _a_ _int med den lilla snö som kom nä_ jag _a_ i Dala_na och att jag _ick åka skido_! Nej, _y det hä_ _a_ ju sisådä_ _oligt. Det mest k_yptiska inlägget någonsin. Hoppas ni tycke_ det ä_ t_e_ligt att gissa lite själ_a _ad det ska stå.


God natt! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards