Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Frida - 3 februari 2016 21:14

Haliho!


Det har flyttat in några nya här. För första gången bor det fler tjejer än killar i korridoren! En turkisk tjej som verkar trevlig. En svensk tjej som jag inte träffat än. Och den asiatiska tjejen som ingen vet namnet på. Fick något turkiskt godis. Det var jättegott! Äntligen lite spännande mat från andra länder igen. De som bodde här förra terminen var inte så pigga på att bjuda på saker. De var inte jätteroliga om jag ska vara ärlig. Fast de var ju inte otrevliga eller något sådant och det ska jag väl vara glad för. Det var nog bara att korridoren var så fantastisk i våras. 

Hur är vissa saker ens möjliga? Borde ge blommorna lite vatten innan de svälter ihjäl. Gett bort mina pepparkakor men det skrumpna äpplet står fortfarande kvar. Om ingen kommer och hämtar det kastar jag bort det imorgon. Sista chansen nu. Jag tänkte titta på en film för jag är ledig imorgon! Vi får se men jag tror det blir trevligt! Först en sång bara.


This song! Är inte början lite lik Skymningssagor introt? Ni vet det där barnprogrammet med tåget som åkte runt runt i början. Är inget fan av Kent egentligen men upptäckt senaste veckan att de nog är lite trevliga ändå. 


Hai då! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards