Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Frida - 15 februari 2016 21:17

Ohio!


Jag är så trött att ögonen faller igen. Varit så glad idag och kände mig så utvilad. Det är faktiskt inte varje dag jag gör det. Sen när jag kom hem föll tröttheten som ett moln över mig. En sådan där hoppa runt som en fågel och önskar jag kunde flyga dag. Fast det önskar jag i och för sig varje dag att jag kunde. Imorgon måste jag. Måste använda telefonen igen. Ringa med telefonen vill säga. Ska sova snart. Om 7 minuter. När klockan är halv 10 är det tillåtet att sova. Det är det i och för sig innan halv 10 också. Ett tecken på att jag har en deppig dag är att jag gå och lägger mig vid 9. Då är jag verkligen inte mig själv. Lyssnar på sommarmusik och låtsas att det inte är -7 untanför fönstret. Suck truck. Marmeladkakor och päron split. Hade en sådan evighets föreläsning idag. Trots att den var en evighet tog den slut och tur var väl det. Tror det kunnat varit bra om människan behärskat svenska lite bättre. Det tycker jag är så synd att ibland dras allt ner bara på grund av språket. Hela världen skulle talat samma språk. Fast nej, det hade väl varit väldigt tråkigt. Mjauo på er.


God natt. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards