Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Frida - 8 februari 2016 21:05

Hej hej hej jättmycket hej!


Vet ni vad som hänt idag? Jag har fått exjobb! Exjobb, exjobb, exjobb! Förstår ni? Exjobb. Det som jag för två veckor sen inte trodde skulle hända. Det som varit världens största sten i ryggen hela hösten. Whooop whoooppp!!! Tänker dock inte berätta vart. Ledtråd: Göteborgsområdet. Det handlar om kemi också kan jag ju säga, konstigt vorde det annars. Hihihiha.  Det börjar i april, önska mig lycka till! Annars så har jag bara varit i skolan idag. Det var redan svårt att koncentrera sig så fick jag reda på exjobbet vilket inte gjorde saken bättre. Förlåt du siste föreläsare men jag har ingen aning om vad du pratade om. Processtyrning kanske vad nu det är. Bara ordet lät ju fruktansvärt tråkigt. Nej usch å fy. Ätit en semla fastän det inte är semmeldagen förrän imorgon. Har en till imorgon också. Det där med att de bara går att köpa i 2-pack kommer höja min densitet. Imorgon är jag ledig. Pluggledig. Har så mycket att göra nu igen att jag drunknar. Den nya kursen verkar dock rolig! Äntligen något som inte bara känns orelevant, flummigt eller reklamigt. Whipp whoop. Tänkte skriva igen vad det är på TV:n men det känns som att jag berättar det hela tiden så idag låter jag bli det. Drack te men koppen blev tom. 


Lyssna! Kanske fel musik att dela när man är glad men så bra. Är i världens musikperiod om ni inte märkt det. 


Ha det gott liten igelkott! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards