Alla inlägg den 19 februari 2016

Av Frida - 19 februari 2016 21:09

Hej hej!


Sitter här och sjunger. Är det någon mer än jag som verkligen inte kan lyssna på musik utan att sjunga med? Det gå inte. Vad jag gjot idag? Bra fråga. Var i skolan på den där gästföreläsningen. Som sagt hmhm. Trevligt att de bjuder in gäster men ja vet inte om det gav så mycket direkt. Fick popcorn av någon i Star Wars. Fråga mig inte vem för det har jag ingen aning om. Det är blodapelsiner för 10 kronor påsen på Hemköp denna vecka! Det kommer spåra ur det vet jag. Råkade köpa massor med bröd idag fast jag inte behövde. Det såg så gott ut. Älskar bröd. Fullt med glutentrådar ska det vara. För att reta upp er som tycker gluten är dåligt. Förlåt, känner mig elak ikväll. Nej, haha det gör jag inte alls. Fick plötsligt en massa energi. Det är då man äter en polkagris så man kan få ännu mer energi. Det fina blev fint och jag hoppas det fungerar. 

 

oar mig ibland med att skiva massor med plus- och minustecken. Har faktiskt varit duktig och pluggat idag också. Det är en teckentabell, fin va? Nu ska jag titta på film. Vad får vi se, det blir en överraskning. 


Hai då. 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards