Direktlänk till inlägg 10 februari 2016

I det grå ögat.

Av Frida - 10 februari 2016 20:47

Hei.


Idag kanske det inte går så bra att skriva. Jo tydligen. vfr4vvrrfrr44fvv. Det är något fel med datorn som gör att tangenterna 4rfv inte fungerar ibland. Lite tåkigt då datorn inte är speciellt gammal. De sitter ju i diagonal de där fyra tangenterna vilket får mig att tro att det är något annat fel än att det kommit in skräp. Varit så försiktig med denna också så att det inte ska komma in salt och popcorn skal under tangenterna som det var fullt av i den gamla datorn. Den gamle vännen man alltid kunde lita på tills han bestämde sig för att ge upp. Jaja, jag gillar min nya vän också. 

Idag blev jag blöt. Inte trevligt när det trillar ner både vatten och snö när man cyklar. Snö är ju vatten. Cyklade den långa vägen idag. Trots snön. Nej då, det hade slutat komma ner saker när jag cyklade hem. I alla fall den långa vägen, som egentligen är lika lång som den korta men känns längre, går förbi en golfbana. Plockar inte de som spelar golf upp sina bollar efter sig. Gräset var helt vit prickigt så alla kan ju i alla fall inte bry sig i att plocka upp sina bortslagna bollar. Snart ska jag spela Candy Crush. Måste ha min dagliga crush dos. Önskar att Facebook var bara Candy Crush och chatten. Vill inte att folk där ska veta allt om mig. Det är ju vad bloggis är tillför. 

Världen är inte rättvvis. Blir så sur. Okej, vet att jag är 20+ och inte borde störa mig men ibland går det inte att låta bli. När det är tänkt att man skall vara tre i varje grupp. Så bestämmer några sig för att vara fyra! Min ''grupp'' är två. Det är ju mer ett par. Fint, den otydliga läraren får faktiskt ha överssende med att man omöjligt kan disskutera lika mycket om man endast är två personer jämfört med fyra. Blä. Plingeling. 


Hai då. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards