Direktlänk till inlägg 6 februari 2016

Whaooo, nya erfarenheter.

Av Frida - 6 februari 2016 20:35

Haliho,


Igår var jag ute och gick när klockan var 5.45 Studenter sover då kan jag meddela. Det enda liv jag såg var två personer till som steg på bussen. Det är en väldigt speciellt tystnad ute den tiden på dygnet. Sen åkte jag till Göteborg för att göra något jag aldrig gjort förut! Var på intervju för ett exjobb. Whooo! Hålla alla era tummar och tår för att jag får det. Det var inte farligt alls och jag var helt lugn och fin. Fick se deras labb också vilket var väldigt roligt! Ett sådant här tillfälle som bara får mig att längta ut i verkligheten men undra om jag någonsin kommer att komma dit. Önska mig lycka till i alla fall! Sen gick jag och Emil till en japansk resturang. Jättefint. Jag åt ramen och det var gott! Nudlarna i där är de godaste jag ätit. Låt oss prata lite sushi. Jag tycker det är lite slemmigt. Inget fel på smaken men den slemmiga känslan gör att det växer i munnen på mig. Lite synd för jag vill verkligen gilla sushi. 

På TV:n är det Melodifestivalen. Vilken smörja, kom och rädda mig. Råkade somna lite förut. Avskyr att somna sådär när jag inte ska sova. På grund av att jag mår jättedåligt när jag vaknar efter en sådär 40 minuter. Trodde jag skulle svimma av när jag satte mig upp. Usch. 


       

Bussen till Göteborg igår var iskall! Frös så mycket om fötterna att jag lindade in dem i halsduken. Sådär ser man ut innan sitt livs första arbetsintervju. Lite bekymrad. Inte min sushi men det borde ni redan listat ut. Den var fin i alla fall. Och lille naruton.


This song idag because of the tystnad igår när jag gick till bussen. Förlåt. Ska inte blanda in engelska sådär. Kan prata engelska på riktigt också, lovar. Är världens känsligaste människa. Den som uppfann avstånd kan inte ha varit någon trevlig typ.


Hai då. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2016 23:19


Hej hopp!   Skriver i mörkret och hoppas det går bra ändå. Känner mig mer högkänslig än någonsin. En sådan frihet att förstå att mina känsliga öron är helt normala och att det är helt normalt att bli på dåligt humör och ofungerande så fort magen ...

Av Frida - 10 juni 2016 22:20

Hej och godkväll!   Jag är i Dalarna och det är sommar. Det känns så konstigt. Jag är färdigstuderad och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se. Det kan hända att jag sökt ett jobb eller så. Tre år har gått och ännu ett kapitel i l...

Av Frida - 3 juni 2016 21:39

Hej.   Blä nu är jag vargarg och måste beklaga mig till allt och alla. Skulle lite fint köpa en tågbiljett hem så här på fredagskvällen. Märker att sj bytt till sin nya hemsida. Okej visst. Kommer till steget när man ska betala så finns inte inte...

Av Frida - 29 maj 2016 22:36

Hejsan hoppsan alla människor och katter!   Igår tog jag lite kort på Göteborg. Det är så fint här. Särskilt nu när alla träd blivit gröna och det finns massor av fina blommor som luktar gott. Sommaren doftar verkligen jättegott. Varit ute och gå...

Av Frida - 22 maj 2016 22:11

God kväll hej!    Här om kvällen var det en sådan magisk dimma ute. Detta med att det är ljust ända in på natten. Blir lika fascinerad varje år. Är dock inte lika fascinerad sen i November när det är mörkt tre fjärdedelar av dygnet. Då det gäller...

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards