Alla inlägg den 30 april 2012

Av Frida - 30 april 2012 23:01

Hej hej. 


Valborg. Har en katt som är rädd för raketer. Tur för henne att hon har mig som sällskap en kväll som denna. Nej, jag är inte sån som går ut och super mig full. Förstår inte grejen med det. Sitter här och har lite trevligt för mig själv istället idag. Musik och kisse får vara mitt sällskap. Har väl varit en ganska vanlig dag. Bor någon här i närheten som verkar gilla högljudda smällare och grejjer. Pang pang. Blev plötsligt väldigt trött. Imorgon måste jag räkna integraler. Holijoli. Det är april, maj imorgon. Lite tidigt att klippa gräset eller vad tycker ni? Det har ju knappt börjat växa än. Slöseri med jordens resurser. De måste faktiskt sparas på. Och haven måste bevaras. Titta ut på naturen och se hur fint det faktiskt är. Bara för att möjligheten finns för människan att förstöra det fina behöver vi inte utnyttja den möjligheten. Har blivit värsta miljötänkaren på senaste tiden. Undrar vad det kommit ifrån? Ganska bra antar jag. 

Happy valborg på er! Förresten, borde det inte heta våreld istället för majbrasa? Det är ju inte maj förns imorgon. 


Haidå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards