Alla inlägg den 12 april 2012

Av Frida - 12 april 2012 20:17

Hei hei.


Idag har jag varit i Borlänge. Köpte lite saker. Hittade en jättefin kavaj och en klänning. Brukar inte gilla kavaj men den var så fin och passade bra till klänningen. Köpte två bara vanliga linnen också för det behövdes. Och ett par vantar som var så mysiga så jag inte kunde låta bli. Å vet ni vad jag ska köpa? Ett cyklop och en snorkel! Ska minsann titta på sjöborrar i Grekland. Längtar som en stucken sill. Igår kväll hade jag förresten fantastiskt kul! Chokladfontänade med Louise och Rasmus. Gott tills man blev ploffsig och det började smaka kexchoklad. Och väldigt kladdigt men det var det värt! Ihhh. Har blivit youtube beroende. Eller inte beroende men har hittat massa bra svenska let's playare. Följer så många let's plays just ju så jag knappt kan hålla reda på dem. Ojoj. Fått för mig att jag lider av både järnbrist, zinkbrist och säkert fotsvamp också. Okej, kanske inte fotsvamp. Men hur kan man veta om man lider brist på något? Fick för mig att googla spruckna mungipor igår, något man inte skulle ha gjort. Men jag ska tamigfasen bli av med mina sprickor nu. Inte bara några dagar utan på heltid. Får väl ta att krypa in i något hål och sitta där utan mat, prat och skratt i några dagar. Var till och med på apoteket här om dagen för att köpa något som ska hjälpa till. Dock känns det som att dt bara blivit värre av det apotekstanten sa skulle vara så bra. Aja, får väl se. 


Hairå! 

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards