Alla inlägg den 4 april 2012

Av Frida - 4 april 2012 20:28

Heej!!


Vet ni? Idag fyller jag 18! 18 år har gått sedan jag bestämde mig för att pluppa ur magen. Nu kan jag göra, göra vad jag vill. Okej, allt kan jag inte göra men bra mycket mer än jag kunde igår. Dagen har varit toppen! Varit glad hela dan, stårlande sol utanför fönstret. Det påverkar faktiskt också. Fått lite små presenter. Ett halsband av pappa och ett halsband av mamma. Trevligt att de tänker likadant. Så har Rasmus och Louise varit här. Vi fikade och såg en film. Trevligt som bara den! Tack till alla som sagt grattis. Hade faktiskt teknikprov idag också. Det gick toppen toppen jättebra! Är väldigt nöjd med det. Böj hit och böj dit. Snart är det äntligen äntligen påsklov. Vad jag verkligen känner att jag är värd det nu. Nåja om man måste plugga matte och körkort på lovet. Det är ju ändå lov och man har tid att göra annat också. 



Flickan fyller 18. 


Det är det närmaste som räknas. Eller? 


Haidå! 

     

Presentation


Kemist eller ingenjör. Högkänslig. Dagdrömmer om katter, cupcakes, kakor, böcker, andra länder. Läs om du vill men bloggen är mest för att skapa tydligare minnen.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards